اخبار

کسب رتبه دوم کشوری تصفیه خانه آب زنجان ؛ افتخاری دیگر برای شرکت ملی ساختمان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه دوم تصفیه خانه آب زنجان در بین 122 تصفیه خانه آب کشور خبر داد و گفت: در ارزیابی سراسری که توسط معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد، تصفیه خانه آب زنجان با کسب امتیاز 84.6 از 100 امتیاز حائز این رتبه شد.
وی افزود: تصفیه خانه آب شرب شهر زنجان در فضایی به مساحت 15 هکتار و زیربنای 5600 متر مربع توسط «شرکت ملی ساختمان» اجرا گردیده است. اجرای موفقیت آمیز پروژه های ملی با همکاری بیش از هزاران متخصص مجرب، شرکت ملی ساختمان را به دارا بودن پیشینه ای درخشان در ایران شاخص نموده است.
علیرضا جزء قاسمی با تاکید بر این مطلب که کیفیت آب، خط قرمز شرکت آب و فاضلاب بوده و در تامین آب سالم و بهداشتی هیچ مضایقه ای نداشته ایم، گفت: تصفیه خانه آب زنجان به خاطر شرایط فنی مطلوب و کیفیت آب خروجی بسیار بالا، جزء تصفیه خانه های برتر کشور محسوب می شود. 
وی اظهار کرد: تصفیه خانه آب زنجان در پارامتر های کیفی آب شامل موارد بیولوژیک، شیمی، فیزیک و فلزات سنگین امتیاز کامل را اخذ و در میانگین وزنی کدورت خارجی از تصفیه خانه و همچنین میانگین حذف در تصفیه خانه بیشترین امتیاز ممکن را کسب کرده است.
مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان مدیریت پرسنلی و مدیریت راهبری را از دیگر آیتمهای مثبت تصفیه خانه آب زنجان اعلام کرد و گفت: این آیتمها شامل وجود دستورالعملهای نگهداری و تعمیرات و همچنین اپراتورهای تصفیه خانه می شود.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۹۱۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir