اخبار

کسب رتبه 125 توسط هلدینگ پایاسامان پارس در فرآیند رتبه بندی 500 شرکت برتر ایران

مراسم اختتامیه «بیستمین سال رتبه بندی شرکتهای برتر ایران» در تاریخ 96/11/29 در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد که شرکت هلدینگ پایا سامان پارس، موفق به کسب رتبه 125 در بین سازمانها و شرکتهای ارزیابی شده گردید.
در این مراسم - که مدیر تولید و توسعه فناوری شرکت پایا سامان پارس نیز به نمایندگی از هلدینگ در آن شرکت نموده بود - دکتر شریعتمداری (وزیر صنعت، معدن و تجارت)، دکتر معظمی (معاون وزیر و مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)، و دکتر محمدی (مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران) به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل کلان اقتصادی کشور و همچنین تشریح فرآیند ارزیابی و رتبه بندی شرکتها پرداختند.
لازم بذکر است فرآیند رتبه بندی سازمانها و شرکتهای ایرانی همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف شناسایی 100 شرکت برتر ایرانی (تحت عنوان IMI-100) در عرصه های مختلف از طریق ارزیابی عملکرد بنگاههای اقتصادی کشور بر اساس اطلاعات سال مالی گذشته و با رقابت صدها سازمان و شرکت دولتی و خصوصی برنامه ریزی و اجرا می گردد.
ارزیابی و رتبه بندی شرکتها و سازمانها در 7 دسته شاخصهای کلی زیر صورت می پذیرد:
شاخصهای اندازه و رشد شرکت
شاخصهای سودآوری و عملکرد
شاخصهای بهره وری
شاخصهای صادرات
شاخصهای نقدینگی
شاخصهای بدهی
شاخصهای بازار
شایان ذکر است شرکت هلدینگ پایا سامان پارس، سال گذشته رتبه 134 را به دست آورده بود که با تلاش و همت کلیه اعضای گروه، موفق به ارتقاء 9 رتبه ای جایگاه خود در سال جاری گردیده است.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۰۱۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir