اخبار

برگزاری جلسه تخصصی سامانه مدیریت ناوگان ماشین آلات در هلدینگ

جلسه تخصصی پیرامون موضوع "طراحی و استقرار سامانه مدیریت ناوگان ماشین آلات" گروه با حضور مدیران عامل و مدیران ماشین آلات شرکتهای تابعه هلدینگ در روز شنبه مورخ 96/12/05 در محل سالن جلسات شرکت هلدینگ پایا سامان پارس برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه، آقای مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ)، ضمن تشریح اهمیت و حساسیت موضوع رصد و پایش عملکرد ماشین آلات در شرکتهای پیمانکاری عمرانی و انتظارات و خواسته های مورد نظر، گزارشاتی را در خصوص وضعیت موجود در سطح شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ و اقدامات صورت گرفته در این زمینه از حاضرین در جلسه دریافت نمود.
سپس در ادامه جلسه، آقای حاجی معینی (مدیر تولید و توسعه فناوری هلدینگ) به تشریح اقدامات و تجربیات برخی سازمانهای مشابه در این خصوص و نتایج حاصله در زمینه افزایش بهره وری ماشین آلات، صرفه جویی در اقلام مصرفی (از قبیل سوخت، روغن، فیلتر و...)، کاهش استهلاک ماشین آلات و قطعات مصرفی، بهبود شرایط تعمیر و نگهداری ماشین آلات، مدیریت زمان کارکرد رانندگان و ماشین آلات، کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و... پرداخت.
در انتهای جلسه نیز مقرر گردید با توجه به ضرورت ایجاد مدیریت یکپارچه و متمرکز در سطح گروه هلدینگ با هدف سیاستگذاری، هدایت و راهبری اقدامات ذیربط و به منظور همفکری و تبادل نظر پیرامون فرآیند طراحی و استقرار سامانه مدیریت ناوگان ماشین آلات گروه و همچنین تهیه و ارائه پیشنهادات اجرایی و عملیاتی، "کارگروه تخصصی ماشین آلات" متشکل از مدیران ماشین آلات شرکتهای تابعه تشکیل گردد.
همچنین مقرر گردید کارگروه مذکور، در اولین فرصت تشکیل جلسه داده و ضمن انجام برآوردی از وضعیت جاری ماشین آلات شرکتها، نسبت به تعیین تعدادی از پروژه ها و ماشین آلات فعال شرکتها به عنوان پایلوت اجرای این طرح اقدام نماید.

.

 
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۶۶۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir