اخبار

کسب تقدیرنامه تعالی در دومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت توسط شرکتهای «ملی ساختمان» ، «جنرال مکانیک» و «دی»

در دومین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت، شرکتهای «ملی ساختمان» ، «جنرال مکانیک» و «دی» از گروه هلدینگ پایا سامان پارس موفق به کسب تقدیرنامه یک ستاره تعالی در حوزه های تخصصی خود گردیدند.
در مراسم اختتامیه دومین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت که با حضور ریاست محترم بنیاد مستضعفان و برخی از مسئولین و مدیران ارشد کشور در روز یکشنبه مورخ 97/02/23 در محل تالار ابوریحان مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به شرکتهای «ملی ساختمان» و «جنرال مکانیک» در گروه "خدمات فنی و مهندسی" و شرکت «دی» در گروه "ساختمان و خدمات وابسته" تقدیرنامه یک ستاره تعالی اعطاء گردید.  
شایان ذکر است دبیرخانه جایزه ملی تعالی و پیشرفت متعاقب سیاستهای کلی نظام، اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، با هدف توسعه فرهنگ تعالی و افزایش بهره‌ وری بنگاههای اقتصادی کشور از طریق بسترسازی لازم و برنامه ‌ریزی یکپارچه و طرح ‌ریزی مدلی اسلامی - ایرانی با محوریت تعالی سازمانی، اقتصاد مقاومتی و اخلاقیات ایجاد شده است.
این جایزه درصدد است به تدریج، بنیانگذار مدلی اسلامی - ایرانی در حوزه تعالی سازمانی شود که ضمن پوشش ابعاد بنیادی و مختصات زیربنایی سازمان متعالی اسلامیایرانی، به اصول و علوم و فنون روز مدیریت در دنیا نیز مقید بوده و به صورت پویا، شعارهای سالیانه کشور را دنبال نماید.
     
 
۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۱۷۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir