اخبار

انتخاب معدن شن و ماسه دی بعنوان واحد برتر معدنی برای سومین سال متوالی

واحد معدنی شن و ماسه شرکت دی برای سومین سال متوالی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بعنوان واحد صنایع معدنی برتر انتخاب گردید.

در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در تاریخ 1397/04/25 در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار و از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان تهران تقدیر بعمل آمد، واحد معدنی شن و ماسه شرکت دی - که اولین واحد معدنی دریافت کننده پروانه بهره برداری 5 ساله با حداکثر ظرفیت برداشت در سطح استان تهران است - بعنوان واحد صنایع معدنی برتر در سال 1396 از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران معرفی و مفتخر به دریافت تندیس نقره ای روز ملی صنعت و معدن گردید.

در این مراسم آقای مهندس درویش (مدیر عامل شرکت دی)، حمایت از صنعت شن و ماسه را بعنوان یکی از صنایع مولد و زیربنایی برای رونق بازار مسکن و طرحهای عمرانی بویژه در استان تهران بسیار ضروری دانست و یکی از اهداف اصلی این معدن را تولید مصالح سنگی با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی عنوان نمود. وی همچنین تأکید کرد رویکرد حفاظت و صیانت از ذخایر معدنی و رعایت مسائل زیست محیطی، همواره مد نظر این واحد معدنی بوده است.

شایان ذکر است شرکت دی به منظور تأمین مصالح سنگی مورد نیاز پروژه های عمرانی، از سال 1370 نسبت به تأسیس معدن تولید شن و ماسه در منطقه غرب استان تهران در زمینی به وسعت 45 هکتار اقدام نموده و هم اکنون این معدن در حال فعالیت جهت تولید انواع مصالح مصرفی در پروژه های عمرانی می باشد. 
۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۴۲۸

  • معدن شن و ماسه

  • معدن شن و ماسه

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir