اخبار

برگزاری نشست مشترک دبیر شورای فرهنگی بنیاد با دبیران شورای فرهنگی شرکتهای تابعه هلدینگ

نشست مشترک مدیر کل امور فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی بنیاد با دبیران شورای فرهنگی شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس، در روز 2 شنبه مورخ 97/05/15 در محل سالن جلسات هلدینگ برگزار گردید.
در ابتدای جلسه رابط فرهنگی هلدینگ، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به حاضرین، به سابقه تشکیل شوراهای فرهنگی در سطح شرکتهای تابعه هلدینگ در سال گذشته اشاره نمود.
سپس در ادامه جلسه، آقای احمدی - مدیر کل محترم امور فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی بنیاد - ضمن اشاره به تقویت رویکردهای فرهنگی در دوران مسئولیت آقای مهندس سعیدی کیا (ریاست محترم بنیاد مستضعفان) و تشکیل مجموعه منسجم فرهنگی اجتماعی در سطح بنیاد (تحت عنوان شورای امور فرهنگی و اجتماعی)، به مرورِ سوابق تهیه دستورالعملها و آئین نامه های مورد نیاز در زمینه های مختلف و ابلاغ به هلدینگها و شرکتهای گروه بنیاد طی 2 سال اخیر پرداخت و در ادامه، به تهیه و تدوین منشور فرهنگی بنیاد (متشکل از مجموعه مصوبات و دستورالعملهای بنیاد در حوزه فرهنگی) بعنوان یک سند بالادستی اشاره نمود و هدف از تشکیل شوراهای فرهنگی شرکتها را، پیشبرد امور فرهنگی در سطح شرکتهای زیرمجموعه بنیاد عنوان کرد.
همچنین محورهای 9 گانه برنامه های فرهنگی سال 97 گروه بنیاد و برخی از عناوین برنامه های مرتبط با هر سرفصل، مورد بازخوانی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
در بخش دیگری از این جلسه 2 ساعته، دبیران شورای فرهنگی شرکتهای حاضر در جلسه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای فرهنگی در شرکت متبوع خود، نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص نحوه اجرای برنامه ¬های فرهنگی و مسائل و مشکلات پیشِ¬رو بیان کرده و راهکارها و پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح نمودند.
 
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱
تعداد بازدید : ۸۹۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir