اخبار

بازدید اعضای کمیته راهبری HSE هلدینگ از پروژه آزادراه تهران - شمال

پروژه « آزادراه تهران - شمال (منطقه 1) » در روز 5شنبه مورخ 97/10/13 توسط دبیر کمیته راهبری HSE و همچنین مشاور HSE هلدینگ پایا سامان پارس مورد بازدید قرار گرفت.
پیرو تهیه و ابلاغ نظامنامه مدیریت جامع HSE هلدینگ پایا سامان پارس و با عنایت به گسترش و توسعه فعالیت کمیته های HSE در سطح هلدینگ و شرکتهای تابعه، برنامه بازدید از منطقه 1 پروژه آزادراه تهران - شمال با هدف بررسی وضعیت پیاده سازی و رعایت اصول و ضوابط HSE ، در روز 5شنبه مورخ 97/10/13 از ساعت 07:30 الی 11:30 صبح برنامه ریزی و اجرا گردید.
در این بازدید که نمایندگانی از کارفرما (شرکت احداث و بهره برداری آزادراه تهران - شمال) و مدیریت طرح پروژه (شرکت آبادگران مارگون) نیز تیم بازدید هلدینگ را همراهی می کردند، گزارشی از نحوه پیشرفت پروژه در بخشهای مختلف و همچنین وضعیت عملکرد شرکتهای پیمانکار فعال در پروژه در حوزه HSE ارائه و برخی مسائل و مشکلات اجرایی بیان گردید.
شایان ذکر است پروژه 32 کیلومتری فوق، بخشی از ابرپروژه 121 کیلومتری احداث آزادراه تهران - شمال می باشد که 3 شرکت مشاور و 9 شرکت پیمانکار (از جمله شرکتهای "دی، ملی ساختمان و رامان" از هلدینگ پایا سامان پارس) در آن مشغول به فعالیت می باشند.
همچنین پروژه مذکور شامل مجموعه ای از عملیاتهای عمرانی و زیربنایی متعدد بوده که اجرای مطلوب و موفق آن، مستلزم بکارگیری ترکیبی از مهارتها و تخصصهای فنی در حوزه های مختلف راهسازی، پلسازی، تونلسازی، تأسیسات مکانیکال و الکتریکال و... می باشد.
 
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۱,۵۱۲

  • hse

  • hse

  • hse

  • hse

  • hse

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir