اخبار

برگزاری جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه گروه پایا سامان پارس با حضور معاون محترم توسعه ساختمان بنیاد

جلسه بررسی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ پایا سامان پارس طی 9 ماهه اول سال 97، در روز 4شنبه مورخ 97/10/26 در محل دفتر شرکت جنرال مکانیک در پروژه منطقه 2 آزادراه تهران - شمال برگزار گردید.
در این جلسه که از ساعت 8 صبح و با حضور معاون محترم توسعه ساختمان بنیاد، ریاست محترم هیأت مدیره و مدیر عامل محترم هلدینگ و همچنین مدیران عامل و اعضای موظف هیأت مدیره شرکتهای تابعه هلدینگ در محل سالن کنفرانس دفتر شرکت جنرال مکانیک واقع در منطقه 2 پروژه آزادراه تهران - شمال برگزار گردید، ابتدا گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه احداث تونل البرز توسط مدیر عامل شرکت جنرال مکانیک جهت اطلاع حاضرین ارائه گردید.
سپس در ادامه، گزارش عملکرد شرکتهای تابعه به ترتیب مورد بررسی قرار گرفت و مدیران عامل حاضر در جلسه، به ارائه توضیحات مربوطه در این خصوص پرداختند که این قسمت از جلسه تا ساعت 11:30 به طول انجامید.
همچنین در قسمت دیگری از جلسه، آقای مهندس شاهسواری - مدیر عامل محترم هلدینگ - به ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد کلی گروه پایا سامان پارس در زمینه اجرای سریع و با کیفیت پروژه ها پرداخت و به اقدامات این مجموعه در راستای توسعه صدور خدمات فنی - مهندسی و جذب پروژه های خارجی اشاره نمود. 
سپس در انتهای جلسه، آقای مهندس خواجه دلویی - معاون محترم توسعه ساختمان بنیاد - توصیه ها و رهنمودهایی را در خصوص امورات جاری بنیاد و شرکتهای تابعه (همچون: تشکیل کارگروه تسهیل مراودات خارجی در بنیاد، ضرورت استفاده از ظرفیت هم افزایی درون گروهی بنیاد، لزوم استفاده از مصالح و تجهیزات تولید داخل در اجرای پروژه ها، اهمیت و ضرورت تلاش برای ایجاد نشاط و امید در میان مردم از طریق اطلاعرسانی در خصوص اجرای پروژه های شاخص و فاخر ملی و منطقه ای، اهمیت موضوع جانشین پروری در شرکتها و...) مطرح نمودند.
همچنین پس از اتمام جلسه و اقامه نماز و صرف نهار، آقای مهندس خواجه دلویی به همراه سایر مسئولان و مدیران حاضر در جلسه، از روند پیشرفت پروژه احداث تونل البرز واقع در منطقه 2 آزادراه تهران - شمال بازدید بعمل آوردند.
 
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۴۳۱

  • عملکرد

  • عملکرد

  • عملکرد

  • عملکرد

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir