اخبار

عقد قرارداد تکمیل مرحله دوم ترمینال جدید بین المللی فرودگاه کیش فیمابین شرکت ملی ساختمان و سازمان منطقه آزاد کیش

قرارداد تکمیل مرحله دوم ترمینال جدید بین المللی فرودگاه کیش با حضور آقای مهندس سعیدی کیا - رئیس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی - و آقای دکتر مظفری - مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش - فیمابین شرکت ملی ساختمان و سازمان منطقه آزاد کیش امضاء شد.
در این مراسم که در روز 5شنبه مورخ 97/12/09 به همراه بازدید از محل اجرای پروژه برگزار گردید و آقایان مهندس خواجه دلویی (معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل هلدینگ پایا سامان پارس) و مهندس اصیلی (مدیر عامل شرکت ملی ساختمان) نیز حضور داشتند، آقای مهندس خواجه دلویی اعتبار مورد نیاز این پروژه را حدود 350 میلیارد تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد که این پروژه در کمتر از 2 سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد. معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد همچنین تجهیزات، امکانات و سیستمهای ناوبری پیش بینی شده در این پروژه را جزء مدرن ترین فناوریهای روز دنیا عنوان نمود.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این موضوع که طرح توسعه کوتاه مدت و میان مدت جزیره کیش تهیه و تدوین شده است، از اولویت بندی تکمیل طرحهای زیرساختی خبر داد و گفت: پروژه های زیرساختی در جزیره کیش، در اولویت اول این سازمان هستند. همچنین دکتر مظفری از اینکه ترمینال جدید بین المللی فرودگاه کیش توسط شرکت ملی ساختمان بعنوان یکی از قویترین پیمانکاران در حوزه ساخت فرودگاه در کشور تکمیل خواهد شد، ابراز خرسندی نمود.
شایان ذکر است ترمینال بین المللی فرودگاه کیش - که مرحله اول احداث آن از سال 92 آغاز شده بود و ادامه کار پروژه در مرحله دوم طی سالهای اخیر با وقفه های متعدد مواجه شده بود و اکنون جهت تکمیل به شرکت ملی ساختمان (از شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس) واگذار شده است - پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) دومین پایانه بزرگ فرودگاهی در سطح کشور است که با مساحت 37000 متر مربع، ظرفیت پذیرش سالانه گردشگران را به عدد 6 میلیون نفر خواهد رساند.
 
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۷۶۷

  • کیش

  • کیش

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir