اخبار

برگزاری آخرین جلسه کمیته فرعی مدیریت ریسک هلدینگ در سال 1397

آخرین جلسه کمیته فرعی مدیریت ریسک شرکت هلدینگ پایا سامان پارس در سال 1397، روز 2شنبه مورخ 97/12/20 با حضور رئیس کمیته اصلی مدیریت ریسک بنیاد در محل سالن جلسات هلدینگ برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور مدیران «برنامه و بودجه و بررسیهای اقتصادی» و «تولید و توسعه فناوری» هلدینگ (بعنوان رئیس و دبیر کمیته فرعی مدیریت ریسک) و همچنین نمایندگان شرکتهای تابعه در کمیته فرعی مدیریت ریسک برگزار گردید، ابتدا گزارش عملکرد برنامه بودجه ای 11ماهه هلدینگ توسط مدیر برنامه و بودجه و بررسیهای اقتصادی هلدینگ ارائه گردید و سپس نمایندگان شرکتهای حاضر در جلسه، به ارائه گزارشی از وضعیت سبد پروژه های شرکت و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و همچنین برنامه های آتی جهت اخذ پروژه های جدید پرداختند.
سپس در ادامه آقای دکتر نظری (رئیس محترم کمیته اصلی مدیریت ریسک بنیاد) به ابلاغیه جدید کمیته اصلی مدیریت ریسک در خصوص تعیین نشانگرها (علائم بروز) ریسک برای هر یک از ریسکهای 20 گانه اشاره و توضیحاتی در این خصوص ارائه نمود.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه 3ساعته، حاضرین به ارائه پیشنهاداتی در خصوص کارآمدتر کردن روش اجرایی مدیریت ریسک جامع بنیاد پرداختند.
در بخش پایانی جلسه نیز ضمن مرور و مقایسه وضعیت شاخصهای ریسک گروه طی ادوار گذشته (در سال 97)، بحث و تبادل نظر کارشناسی بین حاضرین در جلسه پیرامون ارزیابی وضعیت ریسکهای گروه در بازه زمانی 6 ماهه آتی به همراه دلایل تغییر در میزان احتمال وقوع یا میزان تأثیر هر ریسک صورت گرفت و نهایتاً ریسک کلی هلدینگ در دوره ششم (بهمن و اسفند 97) محاسبه و همچنین ریسکهای مهم و کلیدی به همراه دلایل بروز هر یک از این ریسکها و رویکردهای مواجهه و استراتژیهای پاسخگویی به آنها از طریق همفکری و تبادل نظر توسط اعضای کمیته فرعی مدیریت ریسک مشخص گردید.
 
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۷۳۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir