اخبار

بازدید مدیر تولید و توسعه فناوری هلدینگ از پروژه احداث ترمینال جدید بین المللی فرودگاه کیش

پروژه «احداث ترمینال جدید بین المللی فرودگاه کیش» در روز 4شنبه مورخ 98/02/04 توسط مدیر تولید و توسعه فناوری هلدینگ پایا سامان پارس مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید که سرپرست کارگاه و مسئول HSE شرکت ملی ساختمان و پروژه نیز حضور داشتند، سرپرست کارگاه پروژه به ارائه گزارشی از روند عملیات اجرایی و پیشرفت پروژه در بخشهای مختلف پرداخت. همچنین مسئول HSE پروژه نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه  HSEارائه نمود.
این پروژه از جمله پروژه های بزرگ ملی است که متاسفانه طی سالهای گذشته با فراز و نشیبهای مدیریتی و مالی و اجرایی از سوی کارفرما در مسیر اجرا مواجه بوده است که پس از یک دوره وقفه 1ساله، نهایتاً در اسفندماه 1397 قرارداد تکمیل مرحله دوم ترمینال جدید بین المللی فرودگاه کیش با حضور رئیس محترم بنیاد مستضعفان و مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، فیمابین شرکت ملی ساختمان و سازمان منطقه آزاد کیش منعقد و روند اجرای پروژه مجدداً از سر گرفته شد. 
شایان ذکر است با توجه به شرایط اقتصادی ویژه منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش (بویژه چشم انداز سرمایه گذاریهای اقتصادی در حوزه های گردشگری، صنعت و تجارت و همچنین توسعه خطوط پروازی خارجی) از یکسو و با عنایت به تهیه و تدوین طرح توسعه کوتاه مدت و میان مدت جزیره کیش و اولویت بندی تکمیل طرحها و پروژه های زیرساختی همچون فرودگاه و بندرگاه و تاسیسات زیربنایی توسط سازمان منطقه آزاد کیش از دیگرسو، اجرای این پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در صورت تکمیل و بهره برداری از این ترمینال، ظرفیت پذیرش مسافری فرودگاه کیش به حدود 6 میلیون نفر در سال خواهد رسید.
 
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۸۰۳

  • کیش

  • کیش

  • کیش

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir