اخبار

جلسه بررسی عملکرد یک ساله هلدینگ پایا سامان پارس در حضور ریاست محترم بنیاد

جلسه بررسی عملکرد سال 97 شرکت هلدینگ پایا سامان پارس در حضور ریاست محترم بنیاد مستضعفان، در روز 1شنبه مورخ 98/2/15 با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ برگزار گردید.
در این جلسه که تعدادی از معاونان و مدیران ارشد بنیاد نیز حضور داشتند، ابتدا گزارش عملکرد شاخصهای مالی و اقتصادی هلدینگ مورد بررسی و انطباق با برنامه و بودجه مصوب ابلاغی قرار گرفت که مشخص گردید خوشبختانه اهداف پیش بینی شده در برنامه، محقق شده است.
سپس در ادامه جلسه، آقایان دکتر زرگرپور (رئیس محترم هیأت مدیره هلدینگ) و مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ)، گزارشاتی را در خصوص مهمترین توفیقات بدست آمده در برنامه و بودجه سال 97 و برنامه میان مدت پنجم بنیاد در حوزه های "رشد فروش، افزایش حاشیه سود قبل از کسر مالیات، خرید ماشین آلات تخصصی، توسعه صدور خدمات فنی - مهندسی، تنوع روشهای تامین مالی برای اخذ و اجرای پروژه ها (شامل استفاده از مدلهای EPCF، BOT، BLT)" و همچنین جهتگیریهای اساسی سال 98 در راستای دستیابی به اهداف برنامه ارائه نمودند.
شایان ذکر است در پایان جلسه، آقای مهندس سعیدی کیا - ریاست محترم بنیاد مستضعفان - از عملکرد هلدینگ پایا سامان پارس در سال 97 ابراز رضایت نمودند.
 
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۴۲۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir