اخبار

بازدید وزیر محترم راه و شهرسازی از پروژه احداث مصلی بزرگ امام خمینی(ره)

وزیر محترم راه و شهرسازی پس از جلسه شورای معاونان این وزارتخانه - که در محل پروژه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد - از قسمتهای مختلف این پروژه بازدید نمود.
در جریان این بازدید که آقای مهندس علیزاده (معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی بعنوان نماینده کارفرما و متولی اجرای پروژه)، آقای مهندس اصیلی (مدیر عامل شرکت ملی ساختمان بعنوان پیمانکار بخشی از پروژه)، و همچنین نمایندگانی از مجری و مشاور طرح حضور داشتند، توضیحاتی در خصوص روند پیشرفت پروژه و نیز جبهه های کاری فعال در پروژه توسط مسئولین ذیربط ارائه گردید.
آقای مهندس اسلامی در جریان بازدید از روند احداث مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: کارکرد این مصلی فقط برگزاری نماز و مناسبتها نیست؛ بلکه به ‌گونه ای طراحی شده تا در شرایط مختلف استفاده ‌های گوناگونی داشته باشد.
وزیر محترم راه و شهرسازی با بیان اینکه طراح و معمار مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران یکی از چهره‌ های نامدار و ماندگار معماری کشور است، اظهار داشت: مرحوم پرویز مؤید عهد عاشقانه خود را وقف این پروژه کرده بود و ممارست فراوانی در آن داشت.
مهندس اسلامی با اشاره به طراحی مصلی بر اساس باورهای اعتقادی و فرهنگی ایران اسلامی، تصریح کرد: این پروژه می تواند یکی از نمادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی محسوب شود.
شایان ذکر است بخشهایی از پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران، شامل جبهه شمالی و تکمیل رواقین شرقی و غربی، بر عهده شرکت ملی ساختمان قرار دارد. 
 
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۷۷۱

  • مصلی

  • مصلی

  • مصلی

  • مصلی

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir