اخبار

بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان از پروژه احداث مصلی امام خمینی(ره)

آقای مهندس فتاح - رئیس محترم بنیاد مستضعفان - به همرا آقای مهندس خواجه دلوئی - معاون محترم توسعه ساختمان و انرژی بنیاد - در روز 4شنبه مورخ 98/06/20 از روند عملیات اجرایی پروژه مصلی امام خمینی(ره) تهران بازدید نمودند.
در این بازدید که نمایندگانی از مجری طرح و همچنین شرکت مهندسین مشاور تخصیص پارس و شرکت ملی ساختمان نیز حضور داشتند، بازدید میدانی مسئولین از رواق شرقی مصلی آغاز و پس از گنبدخانه، صحن مرکزی و رواق غربی، در بخش ورودی شمالی پروژه که در مرحله عملیات خاکی می باشد، به اتمام رسید. 
در طول این بازدید توضیحاتی در خصوص روند پیشرفت و اجرای پروژه از جمله محدوده اجرایی، مناطق تحت پوشش، تاثیرات فرهنگی و اجتماعی بهره برداری از مجموعه مصلی، طرحهای توسعه آتی و مباحث مالی و قراردادی توسط مسئولین ذیربط ارائه گردید.
در انتهای بازدید نیز ضمن تشکیل جلسه ای، آقای مهندس فتاح دستورات لازم را در خصوص تکمیل و بهره برداری از فضاهای مختلف پروژه بصورت متوالی و مرحله به مرحله صادر نمودند. همچنین ایشان در خصوص نحوه تهاتر و یا واگذاری سهام از سوی دولت در ازای کارکرد بنیاد در پروژه فوق، توضیحاتی ارائه نمودند.
شایان ذکر است بخشهایی از پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران، شامل جبهه شمالی و تکمیل رواقین شرقی و غربی، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت راه و شهرسازی به صورت ترک تشریفات به شرکت ملی ساختمان واگذار شده است. 
 
۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۲,۲۱۸

  • مصلی

  • مصلی

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir