اخبار

بازدید استاندار محترم هرمزگان و مدیر عامل محترم شرکت آب نیرو از پروژه سد سرنی

عملیات اجرایی پروژه «احداث سد خاکی و خط انتقال آب و تأسیسات تصفیه خانه سرنی» در روز شنبه مورخ 98/07/20 مورد بازدید استاندار محترم هرمزگان، مدیر عامل محترم شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و هیأت همراه قرار گرفت.
در این بازدید که فرماندار میناب، نماینده مجلس شورای اسلامی و مجری طرح نیز حضور داشتند، آقایان مهندس اصیلی (مدیر عامل شرکت ملی ساختمان، به عنوان پیمانکار پروژه) و مهندس علوی (مدیر پروژه) گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه و تکمیل عملیات باقیمانده ارائه نمودند.
در بخشی از این بازدید، آقای دکتر همتی - استاندار محترم هرمزگان - ضمن تقدیر از عملکرد شرکت ملی ساختمان در زمینه اجرای این پروژه، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت خوبی که روند احداث سد سرنی داشته است، این سد تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌ برداری می‌ شود.
شایان ذکر است پروژه احداث سد مخزنی سرنی با ظرفیت مخزن حدود ۹۰ میلیون متر مکعب و با هدف تأمین ۱۹ میلیون متر مکعب آب آشامیدنی مورد نیاز مردم بندرعباس، به فاصله 34 کیلومتری جنوب شرقی شهر میناب در حوضه آبریز اصلی خلیج فارس و دریای عمان، بر روی رودخانه سرنی (که از قلل رشته کوه بشاگرد سرچشمه گرفته و به دریای عمان می ریزد)، توسط شرکت ملی ساختمان در دست اجراست و در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 این طرح شامل احداث سد، خط انتقال آب و تصفیه خانه است که در مجموع با اعتباری بالغ بر 86 میلیون یورو در حال اجرا می باشد.
 
 
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۹۳۰

  • سرنی

  • سرنی

  • سرنی

  • سرنی

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir