اخبار

برگزاری جلسه بررسی عملکرد 6 ماهه اول گروه پایا سامان پارس با حضور معاون محترم توسعه ساختمان و انرژی بنیاد

جلسه بررسی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ پایا سامان پارس طی 6 ماهه اول سال 98، در روز 3شنبه مورخ 98/08/14 در محل سالن جلسات کارگاه اجرای پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور آقای مهندس خواجه دلویی - معاون محترم توسعه ساختمان و انرژی بنیاد - و همچنین مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ و شرکتهای تابعه برگزار گردید، ابتدا گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو توسط مدیر عامل شرکت رامان (بعنوان پیمانکار پروژه) جهت اطلاع حاضرین ارائه گردید.
سپس در ادامه، گزارش عملکرد شرکتهای تابعه هلدینگ به ترتیب مورد بررسی قرار گرفت و مدیران عامل حاضر در جلسه به ارائه توضیحات مربوطه در این خصوص پرداختند.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه 3ساعته، آقای مهندس خواجه دلویی ضمن مقایسه عملکرد گروه پایا سامان پارس با مدت مشابه سال قبل، عملکرد گروه را رو به رشد توصیف کردند. ایشان در ادامه، "سلامت کاری" و "عملکرد تخصصی و فنی مطلوب" را 2 ویژگی اصلی شرکتهای بنیادی برشمردند و بر ضرورت دقت و نظارت مضاعف هلدینگها بر روی عملکرد شرکتهای تابعه تأکید نمودند.
معاون محترم توسعه ساختمان و انرژی بنیاد، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به وعده دولت مبنی بر تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل و بهره برداری از منطقه 2 آزادراه تهران - شمال، از اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی جهت همکاری با شرکتهای گروه بنیاد در زمینه اجرای بخشی از پروژه های مربوط به طرح اقدام ملی مسکن خبر دادند.
آقای مهندس خواجه دلویی همچنین در انتهای سخنان خود، توصیه ها و رهنمودهایی را حول محورهای زیر مطرح نمودند:
اهمیت فعال کردن بازارهای صادراتی و توسعه صدور خدمات فنی - مهندسی از طریق توسعه و گسترش مقاصد صادراتی
تعامل و رایزنی با کارفرمایان پروژه ها جهت پیشبرد هرچه بهتر و سریعتر اجرا و اتمام پروژه ها
حُسن استفاده از تهاتر با دولت در زمینه اجرای پروژه ها
همچنین پس از اتمام جلسه، آقای مهندس خواجه دلویی به همراه سایر مسئولان و مدیران حاضر در جلسه، از روند پیشرفت پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو بازدید بعمل آوردند.
 
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۳۶
تعداد بازدید : ۱,۱۸۸

  • عملکرد

  • عملکرد

  • عملکرد

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir