اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی دبیران شورای فرهنگی شرکتهای تابعه هلدینگ

نشست هم اندیشی دبیران شورای فرهنگی شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس با حضور کارشناسان شورای امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد و با هدف تبادل نظر و به اشتراک گذاری دانش و تجارب فردی و سازمانی در راستای اجرای مأموریتهای فرهنگی، در روز 2شنبه مورخ 98/09/18 در محل سالن جلسات هلدینگ برگزار گردید.
در ابتدای جلسه رابط فرهنگی هلدینگ ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، به تشریح دستور جلسه نشست هم اندیشی پرداخت. سپس در ادامه، دبیران شورای فرهنگی شرکتهای تابعه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای فرهنگی در شرکت متبوعه خود در قالب سرفصلهای 9گانه برنامه های فرهنگی ابلاغی بنیاد، نظرات و تجربیات و دیدگاههای خود را در خصوص نحوه برنامه ریزی و اجرای برنامه ¬های فرهنگی بیان کرده و راهکارها و پیشنهاداتی را نیز در این زمینه مطرح نمودند.
در بخش دیگری از جلسه، کارشناسان شورای امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد، توضیحاتی را در خصوص ضرورت استفاده از ظرفیتهای آشکار و پنهان موجود در شرکتها و همچنین تعامل و همکاری با سایر واحدهای سازمانی شرکت جهت پیشبرد مأموریتهای فرهنگی ارائه نمودند.
در انتهای جلسه نیز در خصوص راه اندازی کانال ارتباطی و اطلاعرسانی در فضای مجازی با هدف انتشار گزارشات عملکرد و به اشتراک گذاری و تبادل دانش و تجربیات فرهنگی شرکتها بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر گردید به همین منظور، یک گروه مجازی در شبکه های اجتماعی (ترجیحاً یکی از اپلیکیشنهای ایرانی) با عضویت یکی از کارشناسان شورای امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد، رابط فرهنگی هلدینگ و دبیران شورای فرهنگی شرکتهای تابعه راه اندازی گردد.
 
۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۹۵۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir