اخبار

حضور فعال شرکتهای تابعه هلدینگ در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته

چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذرماه 98 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد که شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس نیز در این نمایشگاه اقدام به برپایی غرفه معرفی و ارائه دستاوردها و توانمندیهای فنی و مهندسی خود (بویژه در زمینه اجرای پروژه آزادراه تهران - شمال) نمودند.

همچنین غرفه شرکت آزادراه تهران - شمال بصورت تخصصی به معرفی آخرین دستاورد‌های حاصله در اجرای اَبَرپروژه آزادراه تهران - شمال (بعنوان پیچیده ‌ترین پروژه راهسازی کشور) پرداخت. برگزاری نشستهای تخصصی با موضوعاتی همچون روسازی بتنی، حایلها و دیوارها، تجهیزات ایمنی راه و تونل، و ساخت تونل از جمله برنامه ‌های غرفه شرکت آزادراه تهران - شمال در این نمایشگاه بود.

 وزیر محترم راه و شهر سازی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از پروژه آزادراه تهران - شمال گفت: بیش از 3000 نفر نیرو در 2 شیفت طولانی با انجام کار طاقت فرسا در حال تلاش برای تکمیل و افتتاح این پروژه هستند که انشاءالله تا دهه فجر سال جاری منطقه 1 این پروژه افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از معتبرترین نمایشگاههای تخصصی کشور بوده که به همت وزارت راه و شهرسازی و با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه های مختلف حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی برگزار می گردد.

۹ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۲۰۳

  • حمل و نقل

  • حمل و نقل

  • حمل و نقل

  • حمل و نقل

  • حمل و نقل

  • حمل و نقل

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir