اخبار

بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان از پروژه احداث مصلی امام خمینی(ره)

آقای مهندس فتاح - رئیس محترم بنیاد مستضعفان - به همراه آقایان مهندس مقدم (رئیس شورای سیاستگذاری مصلی امام خمینی(ره)) و مهندس علیزاده (معاون محترم وزیر راه و شهرسازی)، در روز 4شنبه مورخ 98/11/23 از روند عملیات اجرایی پروژه احداث مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران بازدید نمودند.
در این بازدید که آقایان مهندس خواجه دلوئی (معاون محترم توسعه ساختمان و انرژی بنیاد) و مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس) نیز حضور داشتند، پس از بازدید میدانی مسئولین از محوطه قرائتخانه و بررسی موانع و محدودیتهای موجود در اجرای فعالیتهای قرائتخانه، از عملیات اجرایی بتن ریزی، نصب قطعات GFRC، نمای پلاستر سیمانی دیوارها و آجرچینی نما، عملیات سنگ کاری، کارگاه ساخت کانالهای تاسیساتی و سند بلاست آهن آلات رواق غربی نیز بازدید بعمل آمد.
سپس در ادامه، فعالیتهای اجرایی رواق شرقی از جمله سنگ کاری، گچ کاری، آهن کشی و عملیات تاسیساتی در احال اجرا مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.
در بخش دیگری از این بازدید میدانی، نمایندگانی از شرکت ملی ساختمان (بعنوان پیمانکار پروژه) و همچنین شرکت مهندسین مشاور تخصیص پارس (بعنوان مشاور پروژه)، توضیحاتی در خصوص محل موتورخانه مرکزی و اقدامات انجام شده و پیشِ روی بازپیرایی آن و همچنین عملیات خاکی و اقدامات صورت گرفته در ورودی شمالی مصلی و نیز تونل مترو و نقشه ها و مشخصات فنی مربوطه ارائه نمودند.
در انتهای بازدید نیز ضمن تشکیل جلسه ای در محل دفتر کارفرما، در خصوص موضوعاتی از قبیل: ادامه فعالیتهای اولویت دار پروژه جهت برگزاری نمایشگاه کتاب سال 99، مباحث مالی و قراردادی و درخواست تامین مالی پروژه، معارض موجود در بخش خاکبرداری جبهه شمالی پروژه، تسریع در پیگیری ارائه نقشه ها و مشخصات تونل مترو توسط مدیریت بهره برداری مصلی و سایر اقدامات مورد نیاز در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در روند پیشرفت و اجرای پروژه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
شایان ذکر است بخشهایی از پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران، شامل جبهه شمالی و تکمیل رواقین شرقی و غربی، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت راه و شهرسازی به صورت ترک تشریفات به شرکت ملی ساختمان واگذار شده است. 
 
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۴۴۶

  • مصلی

  • مصلی

  • مصلی

  • مصلی

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir