اخبار

تشکیل جلسه هیئت پذیرش بورس شرکت ملی ساختمان در محل تالار بورس تهران

جلسه هیئت پذیرش بورس شرکت ملی ساختمان، با حضور نمایندگان این شرکت و معاونت برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد، در روز 3شنبه مورخ 99/02/16 در محل تالار بورس تهران برگزار گردید.
در آستانه عرضه سهام شرکت ملی ساختمان، فعالیت، وضعیت مالی و طرحهای توسعه‌ این شرکت تشریح گردید. آقای مهندس اصیلی (مدیر عامل محترم شرکت ملی ساختمان) در جلسه هیئت پذیرش بورس، با اشاره به تاریخچه و فعالیت این شرکت گفت: شرکت ملی ساختمان در شصت و سومین سالگرد فعالیت خود قرار دارد. سرمایه این شرکت 700 میلیارد ریال است و طی سالها فعالیت خود، موفق به دریافت 4 رتبه یک از سازمان برنامه و بودجه در زمینه ‌های "ابنیه، آب، حمل و نقل، تأسیسات و تجهیزات" شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 49% سهام شرکت ملی ساختمان به بنیاد مستضعفان و حدود 51% از آن به شرکت هلدینگ پایا سامان پارس تعلق دارد، گفت: پروژه های فرودگاه امام خمینی(ره)، ترمینال سلام، فرودگاههای آبادان و کیش، روسازی آزادراه تهران - شمال (منطقه 1)، سدهای سرنی و عمارت، احداث کارخانه فولاد کاوه جنوب کیش، مصلی امام خمینی( ره)، ایستگاههای مترو و... از فعالیتهای شاخص این شرکت است.  
مدیر عامل شرکت ملی ساختمان همچنین افزود: این شرکت در سالیان اخیر علاوه بر استمرار و تداوم اجرای با کیفیت پروژه های عمرانی و زیربنایی، در زمینه بروزرسانی ناوگان ماشین آلات شرکت و بهره مندی از تکنولوژیهای برتر، اقدامات قابل توجهی انجام داده و در خرید برخی از ماشین آلات تخصصی پیشرفته، پیشگام بوده است. همچنین شرکت ملی ساختمان موفق شده با جلب رضایت کارفرمایان، نسبت به انعقاد قرارداد بیش از 20 پروژه بصورت ترک تشریفات در سالهای اخیر اقدام نماید و هم اکنون بالغ بر 1580 میلیارد تومان کار پشت دست دارد.
شایان ذکر است در پایان جلسه، نظر مثبت هیئت پذیرش در خصوص پذیرش شرکت ملی ساختمان در فرابورس به نمایندگان بنیاد و شرکت اعلام گردید.
 
۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۷۳۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir