اخبار

بازدید ریاست محترم بنیاد از روند اجرایی پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو

آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان در روز 3شنبه مورخ 99/03/13 ضمن بازدید از پروژه بازسازی ساختمان پلاسکو، در جلسه بررسی و کنترل روند عملیات اجرایی این پروژه حضور یافتند.
در این جلسه و بازدید میدانی که آقایان دکتر مرتضوی (رئیس محترم سازمان اموال و املاک بنیاد و کارفرمای پروژه)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس) و مهندس مقیمی (مدیر عامل محترم شرکت رامان بعنوان پیمانکار پروژه) ایشان را همراهی می کردند، گزارشی از روند عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی توسط مسئولین اجرایی پروژه، جهت استحضار ریاست محترم بنیاد ارائه گردید.
آقای مهندس فتاح در خلال بازدید از روند پروژه احداث ساختمان پلاسکو، بر اجرای دقیق و پایبندی به برنامه زمانبندی پروژه با پیش بینی ۳ شیفت کاری و بدون تعطیلی تأکید نمودند. ایشان همچنین در خصوص مواردی از قبیل "برگزاری جلسات با کسبه پلاسکو، طراحی و ساخت گالری (یادمان شهدای آتش نشان)، کنترل هزینه ها و پرهیز از اسراف، تسریع در بررسی و تأیید و پرداخت صورت وضعیتها، پیگیری مسائل حقوقی، حل و فصل مسائل فیمابین با شهرداری از طریق تعامل سازنده، بهره مندی از نظرات شهرداری و نخبگان و کسبه در تصویب نهایی نمای پلاسکو، بازسازی پارکینگ پروانه و..." دستورات لازم را صادر نمودند.
شایان ذکر است پروژه احداث ساختمان جدید پلاسکو، توسط شرکت رامان (از شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس) در حال اجرا می باشد که هم اکنون بیش از 60% پیشرفت فیزیکی دارد.
 
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۱۵۵

  • پلاسکو

  • پلاسکو

  • پلاسکو

  • پلاسکو

  • پلاسکو

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir