اخبار

برگزاری جلسه معارفه مدیر جدید حراست هلدینگ پایا سامان پارس

جلسه معارفه مدیر جدید حراست هلدینگ پایا سامان پارس با حضور ریاست محترم مرکز حراست بنیاد مستضعفان، در روز 3شنبه مورخ 99/04/03 در محل سالن جلسات هلدینگ برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ و همچنین مدیران عامل شرکتهای تابعه هلدینگ برگزار گردید، ابتدا جناب آقای براتلو - رئیس محترم مرکز حراست بنیاد - طی سخنانی به بیان برخی ویژگیهای اخلاقی و شخصیتی امام خمینی(ره) پرداختند و روحیه تحول خواهی و تحول آفرینی را بعنوان یکی از مهمترین ویژگیهای حضرت امام(ره) از منظر مقام معظم رهبری برشمردند.
ایشان همچنین در ادامه، با اشاره به برخی پروژه های شاخص گروه پایا سامان پارس، بکارگیری روحیه جهادی در اجرای پروژه آزادراه تهران - شمال را در پیشبرد این پروژه بزرگ ملی، مؤثر و ارزشمند دانستند. 
آقای براتلو همچنین به لزوم رعایت تقوا و پرهیزگاری در زندگی شخصی و اجتماعی و کاری اشاره کردند و نقش حراست در سازمانها را «حمایت و پشتیبانی از مدیران» و «تأمین امنیت» عنوان نمودند. 
رئیس محترم مرکز حراست بنیاد در بخش دیگری از سخنان خود، به رعایت اصل تخصص گرایی در مجموعه حراست بنیاد اشاره نمودند که بر همین اساس نیز آقای مهندس صالحی بعنوان مدیر جدید حراست هلدینگ پایا سامان پارس منصوب شده است. 
شایان ذکر است نامبرده دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران و عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان بوده و سوابق کاری متعددی در حوزه های مرتبط با رشته فعالیت تخصصی هلدینگ دارد. 
در بخش دیگری از این جلسه، مدیر عامل محترم هلدینگ، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک مسئولیت جدید به آقای مهندس صالحی، یکی از کارکردهای مؤثر حراست را «کمک به مدیران جهت حفاظت و صیانت از سلامت کاری پرسنل» عنوان و آمادگی کامل گروه پایا سامان پارس را جهت همکاری و تعامل با مجموعه حراست بنیاد و هلدینگ اعلام نمود.
آقای مهندس شاهسواری همچنین با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری و متعاقب سیاستهای کلان بنیاد مستضعفان در این خصوص، از برخی طرحها و برنامه های هلدینگ در راستای تحقق شعار جهش تولید (بویژه در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام، طرح تحول مسکن با هدف تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه، توسعه صدور خدمات فنی - مهندسی و...) نام برد.
در انتهای جلسه نیز حکم مسئولیت مدیر جدید حراست هلدینگ توسط رئیس محترم مرکز حراست بنیاد اعطاء گردید.
 
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۹۹۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir