اخبار

بازدید رئیس محترم بنیاد مستضعفان از پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش

آقای مهندس فتاح - رئیس محترم بنیاد مستضعفان - در روز 4شنبه مورخ 99/04/11 از عملیات اجرایی پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش بازدید و دستورات لازم را در خصوص تسریع در پیشبرد و اتمام پروژه صادر نمودند.
در این بازدید که مسئولان و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس نیز حضور داشتند، عوامل اجرایی پروژه توضیحاتی در خصوص روند پیشرفت این پروژه جهت استحضار ریاست محترم بنیاد ارائه نمودند. 
سپس در ادامه، آقای مهندس فتاح با تأکید بر اینکه موفقیت این پروژه در گروِ پیروی از برنامه زمانبندی تعیین شده است، افزودند: شیفتهای کاری باید برای شب و روز و بدون تعطیلی تعریف شود تا به نتیجه دلخواه دست یابیم و در این رابطه بنیاد نیز نسبت به تخصیص و تزریق منابع مالی به پروژه اقدام خواهد نمود. 
همچنین دکتر مظفری - مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش - در اثنای این بازدید اعلام نمود: سازمان منطقه آزاد کیش با جدیت تعهدات خود را در زمینه تأمین مالی پروژه مطابق قرارداد فیمابین پیش خواهد برد و توقعی که از شرکت ملی ساختمان (به عنوان پیمانکار پروژه و یک شرکت معتبر و توانمند) دارد، این است که به کمک بنیاد مستضعفان و طی یک هم افزایی، پروژه را به اتمام برساند تا منشأ خیر و برکت برای کشور باشد.
ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش در زمینی به مساحت 90000 متر مربع و با مساحت زیربنای تقریبی 42180 مترمربع در 4 تراز و 4 طبقه طراحی شده است که از این حیث رتبه سوم در کشور را داراست. این ترمینال با ظرفیت جابجایی بیش از 5 میلیون مسافر به همراه 6 پل تلسکوپی دسترسی بهAir Bridge  جهت افزایش کیفیت سرویس دهی و ارائه خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد.
ساختمان ترمینال نیز شامل فضاهای عمومی، گمرک خروجی و ورودی، کریدورها، کنترل گذرنامه، رستوران، ساختمان موتورخانه، تونل تأسیساتی جهت ارتباط موتورخانه با ساختمان ترمینال و همچنین محوطه سازی و پارکینگهای مربوطه می باشد.
شایان ذکر است پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش، توسط شرکت ملی ساختمان (از شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس) در حال اجرا می باشد که هم اکنون حدود 62% پیشرفت فیزیکی دارد.
 
 
۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴
تعداد بازدید : ۹۸۲

  • کیش

  • کیش

  • کیش

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir