اخبار

بازدید رئیس محترم بنیاد مستضعفان از پروژه احداث تونل انتقال فاضلاب غرب تهران

آقای مهندس فتاح - رئیس محترم بنیاد مستضعفان - در روز 5شنبه مورخ 99/04/26 از عملیات اجرایی پروژه تونل انتقال فاضلاب غرب تهران بازدید و دستورات لازم را در خصوص تسریع در پیشبرد و اتمام پروژه صادر نمودند.
در این بازدید که مدیر عامل محترم شرکت آبفای تهران و مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس نیز حضور داشتند، مدیر عامل شرکت جنرال مکانیک (بعنوان پیمانکار این پروژه) گزارش مشروحی در خصوص عملیات اجرایی، روند پیشرفت فیزیکی و آخرین وضعیت پروژه جهت استحضار ریاست محترم بنیاد ارائه نمود. 
سپس در ادامه، آقای مهندس فتاح با اشاره به حفر تونل فاضلاب غرب تهران توسط یکی از پیشرفته ‌ترین دستگاههای تمام مکانیزه حفاری (TBM) عنوان کردند: این تونل با آخرین تکنولوژی روز دنیا در حال احداث است و در آن ابزار‌های دقیقی برای رصد میزان فشار وارد بر تونل و میزان تنش بر آن تعبیه شده است.
رئیس محترم بنیاد مستضعفان تأکید نمودند: نکته حائز اهمیت آن است که عملیات طراحی و اجرای این تونل که قطر بیرونی آن ۳.۸ متر است، به دست متخصصان ایرانی انجام شده و کارگران و مهندسان توانمند کشور به صورت شبانه روزی، در شرایط سخت کار در زیر زمین تلاش می‌کنند تا با اتمام عملیات حفر این تونل و فراهم شدن امکان انتقال فاضلاب غرب و جنوب غرب تهران به تصفیه خانه فیروزبهرام، زمینه تامین آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی در حاشیه تهران را تأمین کنند.
شایان ذکر است پروژه احداث تونل 11 کیلومتری انتقال فاضلاب غرب تهران، توسط شرکت جنرال مکانیک (از شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس) در حال اجرا می باشد که هم اکنون حدود 80% پیشرفت فیزیکی دارد.
 
۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۳۱۹

  • فاضلاب

  • فاضلاب

  • فاضلاب

  • فاضلاب

  • فاضلاب

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir