اخبار

بازدید مدیر عامل محترم شرکت مدیریت منابع آب ایران از پروژه سد عمارت

در روز 2شنبه مورخ 99/05/27 مدیر عامل محترم شرکت مدیریت منابع آب ایران از پروژه احداث سد عمارت در استان اردبیل بازدید نمود.
در این بازدید که مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل، فرماندار شهرستان گِرمی و مسئولین شرکت ملی ساختمان (بعنوان پیمانکار پروژه) نیز حضور داشتند، آقای مهندس حاج رسولیها اعلام نمود: بنیاد مستضعفان جهت تکمیل سد عمارت مبلغ 1000 میلیارد ریال مشارکت مالی خواهد کرد و مبلغ 1700 میلیارد ریال دیگر نیاز داریم که وزارت نیرو بخشی از آن را تامین خواهد نمود. 
وی همچنین اظهار داشت: کارگاه پروژه سد عمارت با بهره گیری از سوابق ارزنده خدمات مهندسی شرکت ملی ساختمان و بکارگیری نیروهای مجرب، حداکثر ظرفیت فعالیتها را در دستور کار خود قرار داده است و بصورت منظم و مستمر بازدید از پروژه توسط مدیران عالی کافرما و مشاور صورت می پذیرد و امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجموعه کارگاه، این پروژه مطابق برنامه زمانبندی به اتمام و بهره برداری برسد. 
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه افزود: با تکمیل و بهره برداری از سد عمارت نیاز آبی بخشهای مختلف از جمله شرب، کشاورزی و صنعت برطرف خواهد شد و توسعه بخش صنعت و کشاورزی، تامین حقابه محیط زیست و تامین آب شرب منطقه از اهداف احداث این سد است.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبتهای خود عنوان نمود که تمامی مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی عزم خود را جهت به نتیجه رسیدن پروژه در آینده نزدیک بکار بسته اند تا بخش قابل توجهی از مشکلات مردم منطقه مرتفع گردد.
آقای مهندس جنگی (مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل) نیز در این بازدید اظهار نمود: با تامین مالی پروژه و کار شبانه روزی تمامی زحمتکشان بخش آب، شاهد بهره برداری از این سد در آینده نزدیک خواهیم بود. وی با اشاره به کمبود منابع آب در منطقه و لزوم برنامه ریزی برای رفع این مشکل، گفت: احداث و تکمیل این سد، بخش قابل توجهی از موانع و مشکلات موجود در راستای کمبود منابع آب را برطرف خواهد کرد.
 
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۲۵۰

  • سد عمارت

  • سد عمارت

  • سد عمارت

  • سد عمارت

  • سد عمارت

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir