اخبار

بازدید مدیر عامل محترم هلدینگ از پروژه منطقه 2 آزادراه تهران - شمال

آقای مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس)، در روز یکشنبه مورخ 99/05/26 از عملیات اجرایی پروژه منطقه 2 آزادراه تهران - شمال بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید میدانی که آقایان مهندس سعید شاهسواری (مدیر عامل شرکت آزادراه تهران - شمال بعنوان کارفرمای پروژه)، مهندس اصیلی (مدیر عامل شرکت ملی ساختمان بعنوان یکی از شرکتهای تابعه فعال در پروژه)، مهندس بیگلر (مدیر عامل شرکت راهیاب ملل و مدیر طرح پروژه)، مهندس نصیرزاده (معاون فنی و اجرایی مدیریت طرح) و مهندس اباصلتی (مدیر پروژه شرکت هگزا) حضور داشتند، مسئولین و عوامل اجرایی پروژه، توضیحاتی در خصوص عملیات اتصال منطقه 2 آزادراه به جاده چالوس ارائه نمودند و در ادامه، از پرتالهای ورودی و خروجی تونل، حفاری پایه های پل شرقی P3 و P4، راه اتصال به جاده چالوس، موقعیت پل 11 متری آبرو و همچنین پل دهانه ورودی پروژه بازدید بعمل آمد.
همچنین در این بازدید در ارتباط با اجرای حفاری ورودی تونل به روش حفاری با جامبو دریل، اجرای حفاری خروجی تونل به روش قاب گذاری، اجرای عملیات جاده اتصال تا کیلومتراژ 140+1 و اجرای عملیات حفاری پایه پل P3 بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
شایان ذکر است این پروژه به منظور بهره برداری از تونل 6.5 کیلومتری البرز (واقع در انتهای منطقه 2 آزادراه تهران - شمال) تعریف شده و کارفرما در نظر دارد انجام عملیات روسازی بتنی تونل مذکور بعلاوه راههای اتصالی آن از دهانه شمالی به جاده چالوس را به صورت ترک تشریفات به شرکت ملی ساختمان واگذار نماید. این پروژه مشتمل بر 2 بخش بوده که بخش اول (مسیر موقت) اتصال تونل البرز به جاده چالوس، عبارت است از احداث مسیر 2 کیلومتری شامل 1 رشته تونل به طول 170 متر و 2 کالورت در ورودی و خروجی تونل که بر روی رودخانه های موجود در منطقه احداث خواهد شد. مطابق برنامه زمانبندی مورد نظر کارفرما، عملیات مذکور می بایست تا اردیبهشت ماه سال 1400 به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیکی قرار گیرد. همچنین بخش دوم (مسیر دائم) که در آینده بعنوان بخشی از مسیر اصلی آزادراه تهران - شمال در منطقه 3 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، عبارت است از یک مسیر 1.8 کیلومتری مشتمل بر 1 دستگاه پل بزرگ به طول 291 متر با سیستم سازه ای صندوقه بتن پیش تنیده با روش اجرای طره متعادل (شاریو) و 1 دستگاه پل به طول 124 متر و سیستم سازه ای عرشه به صورت دال مجوف بتن مسلح که طبق برنامه زمانبندی مورد نظر کارفرما تا تابستان 1401 به بهره برداری خواهد رسید. 
 
 
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۲,۴۷۸

  • اتصال منطقه 2

  • اتصال منطقه 2

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir