اخبار

برگزاری پنجمین جلسه کمیته فنی کارگروه مسکن هلدینگ پایا سامان پارس

پنجمین جلسه کمیته فنی کارگروه طرح تحول مسکن هلدینگ عمرانی پایا سامان پارس، در روز 3شنبه مورخ 99/06/18 در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور آقای دکتر شکرچی زاده (رئیس محترم مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی)، نمایندگانی از دانشگاههای معتبر کشور و همچنین تعدادی از متخصصین فنی و مهندسی در حوزه احداث مسکن برگزار گردید، ابتدا آقای دکتر رجحانی (رئیس محترم هیأت مدیره و رئیس کارگروه مسکن هلدینگ)، توضیحاتی در خصوص تشکیل کارگروه طرح تحول مسکن در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مأموریت محوله از طرف ریاست محترم بنیاد به هلدینگ پایا سامان پارس در زمینه تأمین مسکن برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه، ارائه نمود که متعاقباً این موضوع، منجر به تشکیل کارگروه طرح تحول مسکن و کمیته های 3گانه این کارگروه در سطح هلدینگ گردید.
سپس در ادامه جلسه، آقای دکتر زینلیان (رئیس محترم کمیته فنی کارگروه مسکن هلدینگ)، توضیحاتی پیرامون نحوه شکل گیری کمیته فنی، ترکیب اعضای کمیته و همچنین جلسات برگزار شده تا کنون و موضوعات و محورهای طرح شده در جلسات قبلی ارائه نمود.
در بخش دیگری از این جلسه 2 ساعته، آقای دکتر شکرچی زاده ضمن اشاره به وظایف و مأموریتهای مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی در زمینه تدوین مقررات ملی و آئین نامه ها و استانداردهای ساخت و ساز و همچنین اهمیت صنعتی سازی در این حوزه، استفاده از فناوریهای نوین را دارای سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی کشورها عنوان نمود و از آمادگی کامل مرکز تحقیقات برای همکاری با کمیته فنی کارگروه مسکن هلدینگ و همچنین مشارکت و حمایت از برگزاری جشنواره ملی ساختمان برتر خبر داد.
سپس در ادامه، آقای دکتر بختیاری (معاون محترم پژوهشی مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی)، ضمن اشاره به مبحث 11 مقررات ملی ساختمان و اهمیت موضوع صنعتی سازی در احداث ساختمان و مسکن، اعلام نمود که مرکز تحقیقات آمادگی دارد تا از نسخه جدید کتابچه معرفی فناوریهای نوین ساختمانی در جشنواره ملی ساختمان برتر رونمایی کند.
در بخش پایانی جلسه نیز تعدادی از حاضرین، نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص فعالیتهای کارگروه مسکن و کمیته فنی و همچنین برنامه ریزی و برگزاری جشنواره ملی ساختمان برتر ارائه نمودند.
 
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۴۲۰

  • مسکن

  • مسکن

  • مسکن

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir