اخبار

بازدید رئیس محترم بنیاد مستضعفان از پروژه بازسازی موزه های دفینه و خودرو

آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان در روز جمعه مورخ 99/08/09 از روند بازسازی موزه های دفینه و خودرو بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که آقایان دکتر قنبری (مدیر عامل محترم موسسه فرهنگی موزه های بنیاد و کارفرمای پروژه)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس) و مهندس اصیلی (مدیر عامل محترم شرکت ملی ساختمان بعنوان پیمانکار پروژه) ایشان را همراهی می کردند، گزارشی از روند عملیات اجرایی توسط مسئولین اجرایی پروژه، جهت استحضار ریاست محترم بنیاد ارائه گردید.

در انتهای بازدید، آقای مهندس فتاح در خصوص اهمیت موزه و اینکه قرار است در این محل 3 موزه مجزا برای به نمایش درآوردن اشیاء تاریخی و میراث گرانبهای کشورمان به بهره برداری برسد مطالبی را عنوان نمودند و از شرکت ملی ساختمان بابت رعایت برنامه زمان بندی و استفاده درست متریال معماری با توجه به اهمیت کاربری پروژه اظهار رضایت نموده و دستورات لازم در خصوص رعایت کامل مسائل حفاظت ایمنی را صادر نمودند.

ریاست محترم بنیاد با بیان اینکه موزه خودرو در سال جاری به بهره برداری می‌ رسد، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی آن نیز توسط شرکت ملی ساختمان در حال انجام می باشد.

۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۹۸۰

  • دفینه

  • دفینه

  • دفینه

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir