اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته راهبری HSE هلدینگ با دبیرخانه جشنواره نشان تعالی HSE

جلسه هماهنگی کمیته راهبری HSE هلدینگ پایا سامان پارس با دبیرخانه جشنواره نشان تعالی HSE در روز 1شنبه مورخ 99/10/07 در محل سالن جلسات هلدینگ برگزار گردید.
در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین هلدینگ عمرانی پایا سامان پارس و دبیرخانه جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در زمینه حضور شرکتهای تابعه هلدینگ در چهارمین دوره جشنواره، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت اجرای هر چه بهتر تفاهم نامه، با حضور اعضای کمیته راهبری HSE هلدینگ و دبیر جشنواره مذکور برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه، آقای مهندس حاجی معینی (مدیر تولید و توسعه فناوری و دبیر کمیته راهبری HSE هلدینگ) ضمن اشاره به تدوین و ابلاغ نظامنامه مدیریت جامع HSE هلدینگ در سال 97 و تشکیل کمیته های 3گانه HSE در سطح هلدینگ، شرکتها و پروژه ها و همچنین سابقه حضور تعدادی از شرکتهای پیمانکاری عمرانی و زیربنایی تابعه هلدینگ در ادوار قبلی جشنواره، از ورود برخی شرکتهای ساختمانی جدیدالالحاق به هلدینگ در چهارمین دوره این جشنواره خبر داد.
سپس در ادامه، آقای دکتر گلدوست (مشاور HSE و عضو کمیته راهبری HSE هلدینگ) ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت اصول و الزامات قانونی و حاکمیتی HSE در پروژه های عمرانی و ساختمانی، بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه در این زمینه تأکید نمود.
سپس در ادامه جلسه، سایر اعضای کمیته راهبری  HSEهلدینگ (شامل مسئولین HSE شرکتهای جنرال مکانیک، ملی ساختمان، دی و رامان) به ارائه نظرات و دیدگاههای خود در زمینه بهبود و ارتقاء کیفیت برگزاری این جشنواره و انتظارات شرکتها از چهارمین دوره جشنواره پرداختند.
در بخش دیگری از این جلسه 3 ساعته، آقای دکتر نعیمی مطلق (دبیر جشنواره نشان تعالی HSE) با اشاره به محدودیتهای بوجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و تأثیرات آن بر روی فرآیند برنامه ریزی اجرای جشنواره، از تمدید زمان ارزیابیها تا تیرماه سال 1400 خبر داد. وی همچنین در ادامه اظهار داشت: در چهارمین دوره جشنواره نشان تعالی HSE رویکرد «سازمان محوری» به جای رویکرد «پروژه محوری» جایگزین شده و پروژه ها نه به تنهایی بلکه به همراه شرکتهای مجری آنها بررسی و ارزیابی می گردند.
سپس در ادامه، برنامه زمانبندی مراحل گام به گام اجرای جشنواره (شامل ثبت نام، آموزش، آمادگی و مستندسازی، خودارزیابی و تدوین اظهارنامه، و ارزیابی میدانی) تدوین گردید.
شایان ذکر است جشنواره نشان تعالی HSE توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با همکاری علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، در حوزه تخصصی راه و مسکن و شهرسازی برگزار می گردد که شرکتهای «دی» ، «ملی ساختمان» و «جنرال مکانیک» از گروه هلدینگ پایا سامان پارس طی 3 دوره گذشته موفق به کسب رتبه های برتر جشنواره گردیده اند.
 
۲۵ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶
تعداد بازدید : ۹۱۴

  • hse

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir