اخبار

بازدید مسئولین استان اردبیل از پروژه سد عمارت

بازدید میدانی مقامات و مسئولین استانی اردبیل از پروژه سد عمارت در تاریخ 21/05/96 برگزار گردید.
در این بازدید مشترک که با حضور آیه الله دکتر عاملی نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه اردبیل، آقای دکتر خدابخش استاندار اردبیل، آقای مهندس امامی فرماندار شهرستان گرمی، آقای مهندس سلیمان زاده مدیر عامل سازمان آب منطقه‌ای اردبیل و همچنین آقای مهندس اصیلی مدیر عامل شرکت ملی ساختمان برگزار گردید، از کلیه قسمتهای عملیات اجرایی کارگاه سد عمارت شامل خاکریزی بدنه سد، نصب ابزار دقیق، بتن‌ریزی گالریهای پیرامونی، تکیه‌گاههای چپ و راست بدنه و سرریز بازدید به عمل آمد. 
در این بازدید نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه اردبیل گفت: سد عمارت یکی از بزرگترین پروژه های مهار آبهای مرزی استان است که با اعتبار 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با دستور مقام معظم رهبری در حال اجرا می‌باشد که یک زیرساخت عظیم در استان اردبیل و شهرستان گرمی است. وی در پایان سخنان خود از مدیران شرکت ملی ساختمان و پروژه مذکور که تلاشهای شایسته‌ای برای اجرای این پروژه انجام داده اند، تشکر نمود.
در این بازدید همچنین مدیر عامل شرکت ملی ساختمان، به ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی شرکت و تدارک حجم عظیم ماشین آلات و تجهیزات بکارگیری شده برای این پروژه و کیفیت بالای اجرا پرداخت و به مشکلات و محدودیتهای منابع قرضه و معارضین پروژه نیز اشاره نمود.
فرماندار شهرستان گرمی هم در حاشیه بازدید از سد عمارت گفت: این پروژه با اعتبار 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات خاص پروژه های مرزی و با اشتغال بیش از 700 نفر در حال اجراست که طبق برنامه زمان‌بندی، سال آینده آبگیری خواهد شد.
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۱۴۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir