اخبار

حضور شرکتهای «جنرال مکانیک، ملی ساختمان و دی» در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

شرکتهای «جنرال مکانیک، ملی ساختمان و دی» ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه، به ارائه توانمندیها و دستاوردهای خود پرداختند.
این نمایشگاه در تاریخ 96/06/28 با حضور وزرای مسکن و عمران، اقتصاد و بازرگانی سوریه، سفیر ایران در سوریه و سایر مسئولین و مقامات اقتصادی و بازرگانی و سیاسی کشورهای شرکت کننده افتتاح گردید. 
در این نمایشگاه کشورهای متعددی همچون ایران، سوریه، روسیه، ایتالیا، ونزوئلا و... حضور داشتند و از جمهوری اسلامی ایران نیز  25 شرکت و بالغ بر 60 نماینده دارای غرفه نمایشگاهی بودند.
در ایام برگزاری این نمایشگاه - که 5 روز به طول انجامید - مقامات و مسئولین ایرانی و سوری متعددی از غرفه شرکتهای «جنرال مکانیک، ملی ساختمان و دی» بازدید نمودند. 
همچنین در جلسه ای که با حضور معاونان وزیر مسکن و عمران سوریه و نمایندگان 3 شرکت فوق در محل وزارتخانه مربوطه برگزار گردید، حول محور "بازسازی و احداث منازل مسکونی در سریع ترین زمان ممکن" بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
شایان ذکر است با توجه به شرایط حاکم بر کشور سوریه و نیاز به همکاری و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، بنا بر اعلام مسئولین سیاسی و اقتصادی طرفین، تسهیلات و سیاستهای تشویقی ویژه ای همچون واگذاری زمین رایگان و کاهش تعرفه های گمرکی به حداقل میزان ممکن برای "سرمایه گذاری جهت احداث کارخانه و انبارهای تولیدی" تعیین گردیده است. 
   
۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۳۰۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir