اخبار

حضور شرکت «دی» در نمایشگاه بازرگانی عراق

شرکت «دی» ضمن حضور در چهل و چهارمین نمایشگاه بازرگانی عراق، به ارائه توانمندیها و دستاوردهای شرکت و گروه هلدینگ پایا سامان پارس پرداخت.
این نمایشگاه در تاریخ 96/07/29 برای مدت 10 روز در شهر بغداد و با حضور تعدادی از مسئولین و مقامات اقتصادی و بازرگانی و سیاسی کشورهای شرکت کننده افتتاح گردید. 
در این نمایشگاه کشورهای متعددی همچون عراق، ژاپن، آلمان، عربستان، اردن و... دارای سالن مستقل بودند و از جمهوری اسلامی ایران نیز سازمانها و شرکتهای مختلفی دارای غرفه نمایشگاهی بودند که شرکت دی نیز به نمایندگی از هلدینگ پایا سامان پارس، در این نمایشگاه حضور یافت. 
در روز افتتاحیه، سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در عراق از غرفه شرکت دی بازدید نمود که ضمن تشریح رزومه و سابقه فعالیتهای شرکت دی، توضیحات لازم در خصوص مجموعه هلدینگ پایاسامان پارس و سوابق و توانمندیهای شرکتهای تابعه ارائه گردید. همچنین هیأتی به نمایندگی از طرف سندیکای بین المللی مهندسین مشاور عراق، از غرفه این شرکت بازدید نموده و از نزدیک با پتانسیلها و تواناییهای مجموعه شرکتهای گروه آشنا شدند.
شایان ذکر است موضوعاتی از قبیل «معرفی توانمندیها و ظرفیتهای شرکت دی و مجموعه هلدینگ پایا سامان پارس، شناسایی بازار هدف در عرصه منطقه ای، طرح پیشنهادات بر مبنای مشارکت و صدور خدمات فنی و مهندسی و اجرای پروژه در حوزه های مختلف، شناسایی و تعاملات و مذاکرات فیمابین با پیمانکاران و سازندگان، و همچنین برگزاری جلسات مشترک با مسئولین سیاسی و اقتصادی طرفین» در دستور کار هیأت اعزامی قرار گرفته بود. 
بنا بر اعلام مسئولین سیاسی و اقتصادی ایران در عراق، با توجه به شرایط حاکم بر این کشور و نیاز به همکاری و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، تسهیلات و سیاستهای تشویقی ویژه ای همچون واگذاری زمین و کاهش تعرفه های گمرکی به حداقل مقدار ممکن برای سرمایه گذاری جهت احداث کارخانه و انبارهای تولیدی تعیین گردیده و سایر مشکلات و موانع موجود نیز در دست بررسی و برطرف نمودن است. 
   
۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۲۲
تعداد بازدید : ۱,۹۶۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir