اخبار

بازدید رئیس محترم بنیاد و معاون محترم وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه تهران - شمال

پروژه روسازی بتنی آزادراه تهران - شمال در تاریخهای 96/08/10 ، 96/08/14 و 96/08/23 مورد بازدید آقای مهندس سعیدی کیا (ریاست محترم بنیاد) و آقای دکتر شکرچی زاده (معاون وزیر و ریاست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر سازی) و هیأت همراه قرار گرفت.
در این بازدید که آقایان مهندس خواجه دلوئی (معاون توسعه ساختمان بنیاد)، مهندس نجفی (استاندار البرز)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل هلدینگ پایاسامان پارس)، مهندس اصیلی (مدیر عامل شرکت ملی ساختمان)، مهندس اعتماد (نماینده مدیریت طرح)، مهندس صالحی (مدیر پروژه)، مهندس شیخی (مدیر عامل شرکت آبادگران مارگون)، سفیر کشور آلمان، اکیپ تکنیسین شرکت ویرتگن آلمان نیز حضور داشتند، از روند پیشرفت پروژه و نحوه اجرای بتن ریزی و کیفیت بتن و دستگاه آلمانی خریداری شده، بازدید بعمل آمد.
در جریان این بازدید، با عبور از تونل شماره 16 غربی (تالون) و توقف در کیلومتر 940+30 الی 030+31 از عملیات بتن ریزی با دستگاه فینیشر 850 SPو اجرای عملیات اساس تثبیتی با دستگاه WR بازدید و نسبت به چگونگی اجرای عملیات با استفاده از ماشین آلات روسازی و روند پیشرفت پروژه بحث و بررسی و تبادل نظر بعمل آمد. سپس از روند بتن ریزی دستی گپ ها  در کیلومتراژ 850+29 الی 360+30 بازدید صورت گرفت.
همچنین در ادامه، از بتن اجرا شده تونل شماره 16 و دیچ و ترنچ در حال اجرا، جریان بتن ریزی با دستگاه فینیشر و 850 SPو بتن دستی شولدر در کیلومتراژ 030+31 الی 180+31 و همچنین از مسیر اجرای پروژه و نحوه عملکرد ماشین آلات آلمانی در پروژه بازدید میدانی بعمل آمد.
  
۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۲,۲۸۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir