اخبار

بازدید رئیس محترم بنیاد و مدیر عامل محترم شرکت آب نیرو از پروژه سد سرنی

پروژه «احداث سد خاکی و خط انتقال آب و تأسیسات تصفیه خانه سرنی» در تاریخ 96/9/18 مورد بازدید آقای مهندس سعیدی کیا (ریاست محترم بنیاد مستضعفان) و آقای مهندس رضازاده (مدیر عامل محترم شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران) و هیأت همراه قرار گرفت.
در این بازدید که آقایان مهندس خواجه دلوئی (معاون توسعه ساختمان بنیاد)، دکتر همتی (استاندار هرمزگان)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل هلدینگ پایاسامان پارس)، مهندس اصیلی (مدیر عامل شرکت ملی ساختمان)، مهندس هنربخش (مجری طرح) و نماینده مردم شرق استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از روند پیشرفت پروژه در شهرستان میناب بازدید بعمل آمد.
رئیس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه احداث سد سرنی، با اشاره به پروژه های عمرانی بنیاد، بر همدلی و تلاش برای محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته در سطح کشور تاکید کرد. آقای مهندس سعیدی کیا همچنین از پیشرفت مطلوب اجرای پروژه توسط شرکت ملی ساختمان ابراز رضایت نموده و اجرای خوب و مناسب پروژه را ناشی از طراحیهای مناسب و هماهنگی و همدلی میان کارفرما، مشاور و پیمانکار طرح دانست.
در ادامه این بازدید، مهندس رضازاده - مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران - نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت ملی ساختمان در اجرای پروژه سد سرنی، عنوان نمود که از نظر بانک توسعه اسلامی (IDB) پروژه فوق در میان پروژه های تحت پوشش سرمایه گذاری این بانک، به عنوان پروژه نمونه مطرح بوده و انتظار می رود که وضعیت سایر پروژه ها نیز همانند پروژه سد سرنی باشد.
همچنین استاندار هرمزگان پس از اظهار رضایتمندی از نحوه اجرای این پروژه، از عوامل دست اندرکار پروژه تشکر و اعلام نمود که مطابق درخواست مهندس رضازاده، هماهنگیهای لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت تخصیص اعتبارات ریالی مورد نیاز صورت خواهد پذیرفت.
آقای مهندس اصیلی نیز در این اثنای این بازدید، عنوان نمود که شرکت ملی ساختمان در یک مناقصه بسیار نزدیک و با حضور شرکتهای مطرح پیمانکاری، توانست با بالاترین امتیاز فنی برنده مناقصه گردد. در ابتدای طرح به دلیل زمانبر بودن مراحل اداری انتقال پول از بانک توسعه اسلامی به کشور، شرکت 3 ماه قبل از دریافت پیش پرداخت و شروع رسمی پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه و احداث جاده دسترسی اقدام نمود. سپس با انتقال مرجع کارفرمایی پروژه به شرکت توسعه منابع آب و نیرو و همچنین مدیریت و هدایت همه جانبه مجری طرح، عملیات اجرایی پروژه شتاب چشمگیری پیدا کرد و علیرغم تأخیرات متعدد در انتقال وجه از بانک توسعه اسلامی، اتمام پروژه در برنامه زمانبندی اولیه آن قابل حصول می باشد.
گفتنی است پروژه احداث سد مخزنی سرنی با ظرفیت مخزن حدود ۹۰ میلیون متر مکعب، به فاصله ۲۳ کیلومتری جنوب شرقی شهر میناب و با هدف تأمین ۱۹ میلیون متر مکعب آب آشامیدنی مورد نیاز مردم بندرعباس، توسط شرکت آب منطقه ای هرمزگان به شرکت ملی ساختمان واگذار شده و در حال حاضر حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
   سد سرنی
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۳۵۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir