اخبار

حضور «شرکت دی» در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته

شرکت «دی» ضمن حضور در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته، به ارائه توانمندیها و دستاوردهای خود پرداخت.
این نمایشگاه در تاریخ 96/09/26 با حضور آقای دکتر آخوندی - وزیر محترم راه و شهرسازي - برای مدت 3 روز و با حضور کلیه ارکان فعال در حوزه حمل و نقل اعم از کارفرمایان، مشاوران، پیمانکاران و تأمین کنندگان افتتاح گردید. 
پس از افتتاحیه نمایشگاه، دکتر آخوندی به اتفاق هیأت همراه ضمن حضور در غرفه های نمایشگاه، از دستاوردها و توانمندیهای شرکتهای حاضر بازدید نمود. 
از سازمانها و شرکتهای حاضر در نمایشگاه می توان از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت آزادراه تهران-شمال به همراه کلیه شرکتهای فعال در این پروژه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، مجموعه انجمن شرکتهای راهسازی ایران و دیگر شرکتهای پیمانکاری با سابقه نام برد. 
همچنین آقای مهندس خواجه دلویی - معاون محترم توسعه ساختمان بنیاد - و آقای مهندس شاهسواری - مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس - از غرفه شرکت دی و سایر شرکتهای حاضر در نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.
شایان ذکر است در نشست خبری برگزار شده در حاشیه نمایشگاه، دکتر خادمی - مدیر عامل محترم شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور - از اولویتهای پروژه های اقتصاد مقاومتی که بالغ بر احداث 41 هزار کیلومتر انواع شبکه حمل و نقل می باشد، گزارشی ارائه نمود. 
   
۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۰۰۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir