اخبار

برگزاری جلسه تخصصی HSE در هلدینگ

جلسه تخصصی پیرامون موضوع HSE با حضور مدیران عامل و متولیان HSE شرکتهای تابعه هلدینگ در روز 2شنبه مورخ 96/10/18 در محل سالن جلسات شرکت هلدینگ پایا سامان پارس برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه - که رئیس هیأت مدیره، مدیر عامل و مدیر توسعه فناوری هلدینگ نیز حضور داشتند - آقای دکتر زرگرپور (رئیس محترم هیأت مدیره هلدینگ) مطالبی را پیرامون اهمیت و جایگاه HSE در سطح بین المللی عنوان و به نمونه اقدامات و فعالیتهای سازمانها و شرکتهای مشابه در این زمینه اشاره نمود و بر ضرورت ایجاد مدیریت یکپارچه و متمرکز HSE در هلدینگ با هدف سیاستگذاری، هدایت و راهبری کمیته های HSE شرکتهای تابعه تاکید نمود.
سپس در ادامه آقای مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ)، ضمن تشریح اهمیت و حساسیت موضوع HSE در رشته فعالیت پیمانکاری عمرانی و همچنین تأکیدات بنیاد (بویژه معاونت توسعه ساختمان) در این زمینه، خواستار رعایت اصول و مبانی HSE در سطح شرکتهای تابعه و پروژه های جاری فارغ و مستقل از الزامات و انتظارات کارفرما گردید.
در بخش دوم جلسه، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت HSE در شرکتها و پروژ ها توسط مدیران عامل شرکتهای تابعه، نظرات و دیدگاههای حاضرین پیرامون تشکیل کمیته های HSE در سطح هلدینگ و شرکتهای زیرمجموعه دریافت و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید به منظور وحدت رویه و یکپارچگی در تدوین خط مشی، نظامنامه، روشهای اجرایی و دستورالملهای مورد نیاز، طراحی ساختار و منابع مورد نیاز، پیش بیني دوره های آموزشی، پایش و ارزیابی و نظارت دوره ای و... جهت استقرار و پیاده سازی نظام مدیریت HSE ، کمیته راهبری (مرکزی) HSE در سطح هلدینگ و کمیته های تخصصی HSE در سطح شرکتهای تابعه تشکیل گردند.
  
۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۲,۰۰۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir