اخبار

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه روسازی بتنی در آزادراه تهران - شمال

در روز 2شنبه مورخ 97/09/12 آقای دکتر خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از پروژه روسازی بتنی در منطقه 1 آزادراه تهران - شمال بازدید بعمل آوردند.
دکتر خادمی در اثنای این بازدید با بیان اینکه منطقه 1 آزادراه تهران - شمال با کاهش ۶۲ کیلومتری طول مسیر، به لحاظ ترافیکی مهمترین منطقه در این پروژه محسوب شده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۲% مراحل اجرایی را طی می ‌کند، افزود:‌ علیرغم سرمای هوا و شرایط اقلیمی خاص و همچنین محدودیتهای ترافیکی در جاده چالوس، عملیات روسازی بتنی در منطقه 1 آزادراه با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی در حال اجراست.
 
وی همچنین افزود: این منطقه در کنترل ترافیک کل پایتخت و بویژه غرب تهران تحول اساسی ایجاد خواهد کرد و موجب حذف گلوگاههای ترافیکی و کاهش بار ترافیکی در استان البرز خواهد شد.
دکتر خادمی همچنین از تأمین تأسیسات و تجهیزات منطقه 1 آزادراه خبر داد و اظهار داشت: تجهیزات الکترونیکی، مکانیکی، تجهیزات مخصوص تونلها، سرویسهای مخابراتی و... تهیه شده است و در حال حاضر ۲۶% پیشرفت فیزیکی دارد.
در این بازدید همچنین دکتر محمدرضا رضایی رئیس محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، آزادراه تهران - شمال را پروژه‌ای منحصر به فرد دانست و گفت: اجرای این پروژه نشان از توان بالای مهندسین داخل کشور دارد و بازدید 2 سال گذشته اعضای کمیسیون عمران از آزادراه، جرقه‌ای برای آغاز تلاش مجلس شورای اسلامی در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور بود.
 
۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۱۱
تعداد بازدید : ۸۸۰

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir