اخبار

مراسم کلنگ زنی پروژه تعریض محور کندوان – چالوس

آئین کلنگ زنی پروژه تعریض محور کندوان - چالوس با حضور نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر امام جمعه شهرستان مرزن آباد و برخی دیگر از مسئولین محلی و منطقه ای در روز 5شنبه مورخ 97/9/08 برگزار گردید.
در این مراسم که با سخنرانی مقامات و مسئولین حاضر همراه بود، ابتدا به اجرای پروژه آزادراه تهران - شمال بعنوان یکی از پروژه ‌های کم نظیر کشور از حیث سختی و پیچیدگیهای فنی بویژه در حوزه ساخت تونلهای آن اشاره شد. سپس در ادامه مراسم، نماینده محترم مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شرکت ملی ساختمان بعنوان پیمانکار اجرای این پروژه، اهتمام عوامل اجرایی پروژه را جهت اجرا و اتمام پروژه در بازه زمانی پیش بینی شده خواستار شد. 
شایان ذکر است پروژه مذکور با اعتباری حدود 45 میلیارد ریال به شرکت ملی ساختمان ابلاغ شده است که بخشی از توافقنامه فیمابین جهت اجرای 100 میلیارد تومان پروژه در منطقه می باشد.
اجرای این پروژه به طول 2300 متر در منطقه مرزن آباد - دزدبن شامل عملیات خاکبرداری، خاکریزی، احداث کالورت، ساخت دیوارهای حائل،base  و sub base می باشد که مدت زمان اجرای آن 15 ماه پیش بینی شده  است.
 
۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۹۱۹

  • کندوان

  • کندوان

  • کندوان

  • کندوان

  • کندوان

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir