اخبار

بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان از پروژه آزادراه تهران - شمال

آقای مهندس سعیدی کیا - ریاست محترم بنیاد مستضعفان - در تاریخ 97/11/23 از پروژه احداث منطقه یک آزادراه تهران - شمال بازدید میدانی بعمل آوردند.
در این بازدید که آقایان مهندس خواجه دلویی (معاون محترم توسعه ساختمان بنیاد)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس) و همچنین مهندس اصیلی (مدیر عامل محترم شرکت ملی ساختمان) ایشان را همراهی می کردند، توضیحاتی در خصوص روند پیشرفت پروژه و نیز جبهه های کاری فعال در پروژه توسط مسئولین ذیربط ارائه گردید.
شایان ذکر است منطقه 1 آزادراه تهران - شمال (به طول حدوداً 32 کیلومتر) از تقاطع بزرگراههای آزادگان و شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان، امامزاده عقیل، تونل تالون و دره لانیز به 3راهی شهرستانک می رسد که با تکمیل این منطقه، قسمتی از مسیر فعلی که از طریق کرج می گذرد، حذف شده و طول مسیر حدود 60 کیلومتر کوتاهتر می گردد.
گفتنی است این منطقه دارای 39 رشته تونل به طول تقریبی 5/31 کیلومتر (در باند رفت و برگشت) بوده که بلندترین آنها تونل تالون به طول 4900 متر می باشد. همچنین تعداد 25 دستگاه پل بزرگ به طول 3137 متر (در مسیر رفت و برگشت) در این منطقه وجود دارد که بلندترین آنها پل شماره 6 با طول عرشه حدود 320 متر و دارای 3 دهانه 83 و 153 و 83 متر با ارتفاع حدود 80 متر از بستر رودخانه اجرا شده است.
 
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۱۷۶

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir