اخبار

خدمات رسانی شرکتهای تابعه هلدینگ به زائرین اربعین حسینی

تعدادی از شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس، در فرآیند خدمت رسانی به زائرین حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین مشارکت می نمایند.
با توجه به فرا رسیدن ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و نظر به برپایی موکبهای خدمات رسانی ویژه این مراسم توسط بنیاد مستضعفان، حسب تأکید مدیر عامل محترم هلدینگ پایاسامان پارس، تعدادی از شرکتهای گروه اقدام به تهیه و اجرای طرحها و برنامه هایی در این زمینه نموده اند.
در همین راستا کاروان تخصصی شرکتهای ملی ساختمان ، جنرال مکانیک و دی به منظور احداث و تجهیز پارکینگ برای استقرار خودروهای زائرین حسینی، با تعداد 12 دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی به همراه یک تیم مدیریتی و راهبری و همچنین تجهیزات مرتبط، راهی استان ایلام شد.
همچنین شرکت تابیران نیز عملیات لازم جهت تهیه و تأمین روشنایی پارکینگ مذکور را بر عهده گرفته و به احداث 4 برج روشنایی به همراه کلیه ملحقات ( از قبیل 1500 متر کابل ، 4 عدد دکل 6 متری ، یک دستگاه دیزل ژنراتور kva13 ، 16 عدد پروژکتور خیابانی جار ) مبادرت نموده است .
شایان ذکر است تعدادی از پرسنل شرکتهای تابعه هلدینگ (اعم از مدیران و کارشناسان) نیز بعنوان خادم زوّار حسینی در موکبهای 3گانه برپا شده توسط بنیاد مستضعفان ثبت نام کرده که طی روزهای آتی به موکبهای مستقر در شهرهای مرزی قصر شیرین، مهران و شلمچه اعزام خواهند شد.
 
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۸۱۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir