اخبار

بازدید معاونین رئیس جمهور از پروژه آزادراه تهران - شمال

پروژه منطقه 2 آزادراه تهران - شمال در روز جمعه مورخ 1400/11/29 توسط آقایان دکتر میرکاظمی (معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) و دکتر مرتضوی (معاون محترم اجرایی رئیس جمهور) مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید میدانی که آقایان مهندس فتاح (رئیس محترم بنیاد مستضعفان)، مهندس شاهسواری (مدیر عامل محترم هلدینگ پایا سامان پارس) و مدیر عامل محترم شرکت آزادراه تهران - شمال نیز حضور داشتند، مدیران و عوامل اجرایی پروژه توضیحاتی در خصوص عملیات اجرایی و روند پیشرفت پروژه بویژه در باند رفت این منطقه از آزادراه جهت استحضار مسئولین ارائه نمودند.
دکتر سید مسعود میرکاظمی در حاشیه این بازدید، با تقدیر از عملکرد مهندسان ایرانی در احداث این آزادراه اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه در این پروژه عظیم آن است که همه مشاوران و پیمانکاران و حتی تمام مصالح به کار رفته در این پروژه، ایرانی است و تمامی تونلها و پلهای آن به دست مهندسان ایرانی طراحی و احداث شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به حمایت دولت برای تزریق منابع مالی در این پروژه افزود: با توجه به حجم کار و فعالیت در این پروژه، دولت در بخش تامین مالی، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به پیش بینی زمان افتتاح باند اول منطقه 2 آزادراه تهران - شمال گفت: امروز جلسه ای برای بررسی ابعاد مختلف کار در این منطقه از آزادراه برگزار شد و انشاءالله مسیر رفت آزادراه تهران - شمال تا پایان سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید. همچنین مقرر شد تا با بررسیهای کارشناسی بیشتر، کار در منطقه 3 آزادراه تهران - شمال نیز تعیین تکلیف شود.
دکتر سید صولت مرتضوی نیز در حاشیه این بازدید مشترک با اشاره به نقش این پروژه در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این پروژه اتصال دهنده بخشهای جنوبی و مرکزی کشور به دریای خزر است و اقتصاد دریا با توجه به پتانسیلی که دارد، یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است.
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: علاوه بر این، تکمیل آزادراه تهران - شمال نقش پررنگی در کاهش مسیر دسترسی به شمال کشور و همچنین کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در وقت دارد که با توجه به منافع مالی این صرفه جویی ها، هزینه های احداث این آزادراه طی چند سال جبران خواهد شد.
وی همچنین با تقدیر از عملکرد مهندسان و کارگران ایرانی در احداث این پروژه گفت: این پروژه عظیم یک شاهکار مهندسی است و مهندسان توانمند ایرانی در این آزادراه، سازه های عظیمی را بنا کردند و قطعاً این توان و تجربه آنها می تواند در سایر کشورها نیز ارائه شود.
شایان ذکر است تعدادی از شرکتهای تابعه هلدینگ پایا سامان پارس بعنوان پیمانکار در پروژه مذکور مشغول به فعالیت می باشند.
 
۷ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۴۹۰

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

  • آزادراه

Loading

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir