اخبار

کسب رتبه 106 در بین 500 شرکت برتر ایران توسط هلدینگ پایا سامان پارس

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در بیست و چهارمین سال رتبه بندی شرکتهای برتر ایران (IMI-100) و گزارشات منتشر شده، گروه هلدینگ پایا سامان پارس با 19 پله صعود نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه 106 در بین 500 شرکت برتر ایران و همچنین یک رتبه ویژه تحت عنوان «5 شرکت برتر از نظر رشد سریع بین 100 شرکت دوم» گردید.
مراسم اختتامیه بیست و چهارمین سال رتبه بندی شرکتهای برتر ایران (IMI-100) در تاریخ 1400/11/04 در محل مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط مرکز رتبه بندی شرکتهای برتر ایران، هلدینگ پایا سامان پارس با 19 رتبه صعود نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه 106 در بین 500 شرکت برتر ایران و نیز جایگاه چهارم در گروه شرکتهای پیمانکاری کشور گردید. این هلدینگ همچنین مفتخر به کسب یک رتبه ویژه تحت عنوان «5 شرکت برتر از نظر رشد سریع بین 100 شرکت دوم» گردید.
در این مراسم - که مدیر تولید و توسعه فناوری هلدینگ پایا سامان پارس نیز به نمایندگی از گروه در آن شرکت نموده بود - دکتر کیانی بختیاری (مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی) و دکتر درویش (مدیر مرکز رتبه بندی شرکتهای برتر ایران)، به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل جاری و کلان اقتصاد کشور، سوابق و پیشینه ارزیابی و رتبه بندی شرکتها در سطوح بین المللی و منطقه ای و کشوری، تشریح روش شناسی فرآیند ارزیابی و رتبه بندی شرکتها و شاخصها و معیارهای ارزیابی، گزارشات تحلیلی استخراج شده و همچنین مقایسه عملکرد و رتبه بندی گروههای اصلی کسب و کار در IMI-100 و FORTUNE-500 پرداختند و در ادامه پس از سخنرانیهای تعدادی از مسئولان و مدیران ارشد کشوری، شرکتهای برتر در زمینه های مختلف از قبیل: میزان فروش/درآمد، رشد فروش، بازده فروش، ارزش افزوده، دارایی، اشتغالزایی، سودآوری، ارزش بازار، شرکتهای برتر صادرات گرا، شرکتهای پیشرو و... معرفی شده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.  
شایان ذکر است فرآیند رتبه بندی شرکتهای ایرانی همه ساله با رقابت صدها شرکت از بخشهای دولتی و عمومی و خصوصی، توسط سازمان مدیریت صنعتی و با هدف شناسایی 100 شرکت برتر ایرانی در حوزه های مختلف و تعیین جایگاه و میزان تاثیرگذاری آنها در اقتصاد کشور، از طریق ارزیابی عملکرد بنگاههای اقتصادی بر اساس اطلاعات سال مالی گذشته برنامه ریزی و اجرا می گردد.
 
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۳۹
تعداد بازدید : ۶۸۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir