اخبار

بازدید تیم هلدینگ از پروژه پل مکانیزه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

پروژه پل ارتباطی مکانیزه ترمینال فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) توسط یک تیم 4 نفره از هلدینگ شامل مدیر توسعه فناوری و کارشناسان واحدهای نظارت و کنترل پروژه و همچنین برنامه و بودجه هلدینگ مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید که در روز چهارشنبه مورخ 96/6/08 از ساعت 9:30 الی 11 برگزار گردید، مسئول کنترل پروژه شرکت دی، مدیر پروژه و سرپرست کارگاه نیز تیم بازدید هلدینگ را همراهی می کردند.
کارفرمای این پروژه، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بوده و در حال حاضر بیش از %99 پیشرفت فیزیکی داشته و شامل بخشهای مختلفی از قبیل پل ارتباطی مقابل ترمینال، بهسازی و تهیه و نصب آسانسورهای ترمینال، احداث ساختمانهای گذرنامه، دادگاه، آتش نشانی، آسایشگاه نیروی انتظامی، VIP و CIP، موتورخانه مرکزی، تاسیسات زیربنایی مسجد و هتل و پل ارتباطی می باشد.
در این بازدید، مدیر پروژه و سرپرست کارگاه ضمن اشاره به سابقه 20 ساله حضور و فعالیت شرکت دی در مجموعه فرودگاهی امام خمینی(ره)، به ارائه توضیحاتی از نحوه پیشرفت پروژه در بخشهای مختلف پرداختند.
از ویژگیهای منحصر بفرد این پروژه، می توان به اجرای پل ارتباطی با سازه فلزی و نمای قوسی شیشه ای برای اولین بار در کشور با این شعاع قوس و همچنین اجرای راهروی متحرک (Moving Walk) در طول مسیر پل ارتباطی به منظور تردد آسان و سریع مسافرین اشاره نمود.
     
۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۱۵
تعداد بازدید : ۲,۰۰۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir