اخبار

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید هیئت مدیره شرکت ملی ساختمان

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید هیئت مدیره شرکت ملی ساختمان، در روز 3شنبه مورخ 96/8/9 در محل سالن جلسات هلدینگ پایا سامان پارس برگزار شد.
در این جلسه که مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی ساختمان نیز حضور داشتند، آقای مهندس شاهسواری مدیر عامل محترم هلدینگ عنوان نمودند: شرکت ملی ساختمان طی سالهای گذشته رشد خوبی داشته، بگونه ای که در سال گذشته بیشترین درآمد را در بین شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ کسب کرده، قراردادهای خوبی منعقد نموده، در اجرای پروژه ها موفق ظاهر شده و بسوی استفاده از تکنولوژیهای نوین (از جمله رویه بتنی در پروژه آزادراه تهران - شمال) حرکت کرده است و آقای مهندس برزگری با حضور مستمر خود در جلسات هیئت مدیره و مذاکره با مراجع ذیربط، کمکهای شایان توجهی به شرکت نموده اند. 
همچنین آقای مهندس اصیلی مدیر عامل شرکت ملی ساختمان نیز ضمن تقدیر و تشکر از آقای مهندس برزگری، برخورداری از راهنمائیها و رهنمودهای ایشان را در سرعت بخشیدن به مراحل رشد و تعالی شرکت مؤثر دانستند.
در ادامه جلسه آقای مهندس برزگری اظهار داشتند: روحیه همکاری مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره در شرکت ملی ساختمان زبانزد بوده و دغدغه تمامی اعضاء کار و تلاش دلسوزانه بصورت شبانه روزی بوده و این امر موجبات ترقی و پیشرفت شرکت را به همراه داشته است. در شرکت ملی ساختمان بگونه ای کار شده که در سطح کشور از آن بعنوان شرکتی توانمند، پایدار و ماندگار و در پروژه های بنیادی همچون فولاد بندر عباس و اروند به نیکی یاد می کنند.
سپس در ادامه آقای مهندس مجیدی رئیس جدید هیئت مدیره شرکت ملی ساختمان نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد آقای مهندس شاهسواری، ابراز امیدواری کردند که انشاء الله بتوانند در مسئولیت جدید منشأ اثر باشند. همچنین ایشان توصیه نمودند جهت افزایش بهره وری و راندمان کاری باید سعی شود در پروژه هایی ورود پیدا کرد که در اولویت اعتبار است؛ همچون پروژه های ریلی و آبهای مرزی و از شرکت در مناقصات پروژه هایی که فاقد اعتبار است پرهیز شود. همچنین می بایست در پروژه هایی فعالیت نمود که پشتیبانی و حمایت مادی و نیز معنوی به همراه دارد.
۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۳,۸۵۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


نشانی : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به بلوار آفریقا ، بنیاد مستضعفان ، ساختمان مرکزی ،     طبقه دهم
 
تلفن : ۸۸۸۸۰۲۲۵ ، ۵-۸۸۷۹۸۲۴۴
 
کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۳۵۴۰
 
info@payasamanpars.ir